Strona główna
Aktualności
Nasza szkoła
Historia
Dyrekcja i sekretariat
Nauczyciele
Pracownicy administracji i obsługi
Pedagog szkolny
Świetlica szkolna
Stołówka
Biblioteka szkolna
Przyjaciel szkoły
Patron szkoły
Drogowskazy
Organizacja 2022/2023
Statut ZSP
Program wychowawczo – profilaktyczny
Zestaw procedur szkolnych
Szkolny zestaw podręczników
Kalendarz wydarzeń
Godziny lekcyjne i przerwy
Projekty/innowacje
„Być jak Ignacy- Zostań ambasadorem nauki”
„Program dla szkół” 2022/2023
Innowacja Barwnie i ze smakiem 2022/23
Program Uniwersytet Dzieci 2022/23
Program Zdrowo jem więcej wiem 2022/23
Ruch i zabawa to ważna sprawa
Strefa ucznia
Konkursy
Sukcesy uczniów
Samorząd uczniowski
Strefa Rodzica
Rekrutacja do klasy 1
Zebrania z rodzicami
Rada Rodziców
Oferta edukacyjna
E-dziennik
Egzamin ósmoklasisty
Centralna Komisja Egzaminacyjna
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Deklaracja dostępności
RODO
BIP
Kontakt
Close
Strona główna
Aktualności
Nasza szkoła
Historia
Dyrekcja i sekretariat
Nauczyciele
Pracownicy administracji i obsługi
Pedagog szkolny
Świetlica szkolna
Stołówka
Biblioteka szkolna
Przyjaciel szkoły
Patron szkoły
Drogowskazy
Organizacja 2022/2023
Statut ZSP
Program wychowawczo – profilaktyczny
Zestaw procedur szkolnych
Szkolny zestaw podręczników
Kalendarz wydarzeń
Godziny lekcyjne i przerwy
Projekty/innowacje
„Być jak Ignacy- Zostań ambasadorem nauki”
„Program dla szkół” 2022/2023
Innowacja Barwnie i ze smakiem 2022/23
Program Uniwersytet Dzieci 2022/23
Program Zdrowo jem więcej wiem 2022/23
Ruch i zabawa to ważna sprawa
Strefa ucznia
Konkursy
Sukcesy uczniów
Samorząd uczniowski
Strefa Rodzica
Rekrutacja do klasy 1
Zebrania z rodzicami
Rada Rodziców
Oferta edukacyjna
E-dziennik
Egzamin ósmoklasisty
Centralna Komisja Egzaminacyjna
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna
Deklaracja dostępności
RODO
BIP
Kontakt
Podsumowanie I półrocza
Podsumowanie
Pobierz
Podsumowanie II półrocza
Podsumowanie-II-polrocza
Pobierz
Dawid Banach © 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.
By continuing to browse this site, you agree to our
use of cookies
.
I Understand